Facturen en betalingen
De factuur
U ontvangt u nota rechtstreeks vanuit onze praktijk
De nota voor uw behandeling ontvangt u binnen 10 dagen rechtstreeks van onze praktijk. Wij bieden deze eerst aan bij uw verzekeraar en u ontvangt van ons de nota voor het resterende bedrag. U hoeft deze dus niet zelf bij uw verzekeraar aan te bieden.
De factuur ontvangt u per e-mail met daarin een Ideal betaallink. Zo betaalt u de nota veilig en snel. Als wij geen (juist) emailadres van u hebben ontvangt u de nota per post. Het is daarom belangrijk dat wij de beschikking hebben over de juiste adres gegevens. Heeft u geen factuur ontvangen, laat het ons dan weten, dan kunnen wij uw gegevens controleren en zo nodig aanpassen.
Heeft uw een vraag over de nota, neem dan altijd onmiddellijk contact op met ons via uwnota@mondzorgorion.nl
Wij willen u vragen om vóór de uiterste betaaldatum uw rekening te betalen, om te voorkomen dat er extra kosten in rekening gebracht moeten worden.
Het is bij ons ook mogelijk om uw rekening contant aan de balie te voldoen.
Bent u het niet eens met een ontvangen factuur reageer dan via de link in de email van uw factuur of mail naar uwnota@mondzorgorion.nl
I
Betalingsregeling treffen
Komt het even niet uit om uw nota direct te voldoen, neem dan contact met ons op. Dat kan via de link in uw digitale nota, door een email te sturen aan info@winstar.nl of te bellen naar 0299-451111
Wij helpen u graag en denken met u mee om uw factuur op een passende wijze te kunnen voldoen.
Heeft u een vraag over een eerdere nota die u van Infomedics heeft ontvangen?
Bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 – 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).
Wij zijn niet aansprakelijk voor extra (incasso)kosten die kunnen ontstaan wegens :
- een niet ontvangen factuur door onjuiste adres en/of contactgegevens
- het niet tijdig reageren op een klacht na de behandeling
- het niet tijdig reageren op een onterechte/ onjuiste nota
- het niet of te laat betalen van een factuur
Prijzenlijst Nederlandse Zorg Autoriteit: De rekening van de tandarts en de mondhygiënist.
Word patiënt door u hier in te schrijven
Dat kunt u doen door te bellen met Infomedics: 0900 40 49 404; de kosten zijn € 0,35 per gesprek. De Servicedesk van Infomedics is van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur geopend. Ook zijn zij via email bereikbaar: rekening@infomedics.nl. U kunt ook uw nota’s digitaal inzien op: www.infomedics.nl
Indien u vragen over onze factuur, of betalingsregelingen heeft, en liever de tandartspraktijk wilt bellen, dan kan dat natuurlijk ook. Wij denken graag in oplossingen met u mee. Bel dan 030 268 4882.
Goede voorlichting, en duidelijkheid, met betrekking tot onze tarieven, uw nota, vergoedingen en begrotingen van behandelplannen zijn belangrijk. U vindt alle patiënten informatie, op onze “Patiënten“ pagina.
De Tandartsen
De tandartsen van Mondzorgpraktijk Orion zijn BIG-geregistreerd voor het uitvoeren van tandheelkundige behandelingen.
Onze zorgverleners zijn aangesloten bij het Kwaliteitsregister Tandartsen en het Register Preventieassistenten
Mondzorg Orion
Mondzorgpraktijk Orion in Utrecht Overvecht is een kleinschalige tandartspraktijk waar de patiënt centraal staat! Wij hechten grote waarde aan uitstekende service en specialistische kennis met veel persoonlijke aandacht voor uw probleem.
Contact
Gambiadreef 58, 3564 ES Utrecht
Email: praktijk@mondzorgorion.nl
Tel: 030 268 4882
Volg ons op: Facebook
De behandeldagen zijn dinsdag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 uur. Ook is het mogelijk om op zaterdag een afspraak te plannen.
Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:00 uur en van 12:30 tot 17:00 uur.
Voor spoedgevallen buiten openingstijden belt u 0900 821 22 30
KvK-nummer 85026735